Jubileum congres 2022

Uitnodiging VGN congres

Vergeet je niet iets?

Beste leden,

Het ziet er naar uit dat het congres door kan gaan op 10 en 11 juni 2022! We gaan er naar werken dat we na twee keer verzetten nu toch echt een mooi congres kunnen neerzetten.

Voor degenen die zich al hebben ingeschreven…hou het vast! Voor degenen die zich nog willen inschrijven, doe dit! Inschrijven kan tot 3 april 2022 (tot 24 uur).

Let wel op: Je kan starten met het aanmelding via deze link. Als je deze link hebt aangeklikt krijg je een inschrijfformulier, vul dat inschrijfformulier volledig in (ook of je wilt overnachten) en betaal ook direct. Als je dat hebt gedaan krijg je in de dagen erna een bevestigingsmail, in deze mail zit ook een link met belangrijke informatie en vragen. Wat vooral belangrijk is, is dat je hier kunt invullen met wie je op de kamer wilt slapen. Vul je dit niet in dan word je door ons ingedeeld. De andere vragen graag beantwoorden, deze info wordt alleen voor het congres gebruikt daarna vernietigd.

De link van de bevestigingsmail is echt belangrijk!

Vriendelijke groet,

Congrescommissielid Astrid de Vries

Overige informatie vind je hier.

Datum evenement
10 juni 2022